körslaget

publicerat i Vardagsliv

 

Fattar inte hur man skriver texten före videon än, men Oskar får väl lära mig, för så här vill jag inte ha det. Det som ska stå över videon är iallafall att jag sitter och tittar på Körslaget nu, och fick för mig att spela in en video igen där jag sjunger, så enjoy ;) haha.

Har precis varit nere i källaren och hämtat min tvätt. Det är jävligt obehagligt att vara där nere ensam nu på kvällen. Usch.. får för sig massor, hör ljud osv. Som vanligt när det gäller mig.
På tal om tvätten så finns det bara torkskåp att hänga tvätten i. Allså inga linor eller nåt så tvätten får självtorka. Det tycker jag är dåligt! Det finns iallafall inte i det här huset, men jag vet inte om man ska gå till de andra husen och hänga upp sin tvätt, men så kan det ju inte vara? Ska nog köpa mig ett tvättställ som jag kan hänga upp tvätten här uppe i lägenheten på istället, så den får självtorka. Kläderna blir så stela och konstiga när de får torka i torkskåpet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hum , haha , jadu, lägg in tio till vettja ;P

2009-10-10 @ 22:16:48
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja gör det ..jag vill höra hela låten ...ju

2009-10-12 @ 18:44:44
Postat av: mamma

är det trollet...bra gumman

2009-10-12 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen