jobb

publicerat i Vardagsliv
Så här är det.
Det är mycket skit vi anställda på mitt jobb får ta hela tiden, från chefen. Eller inte skit direkt kanske, men kritik. Hela tiden är det något, och det är inte bara jag som tycker så här. Vi har pratat om det, och pratar om det nästan varje gång vi jobbar ihop. Så här ska det ju inte vara? Det är ju inte oss/mig det är fel på eftersom vi är flera som känner så här? Eller så är vi bara bortskämda anställda som har haft sån tur att vi har sluppit kritik, gör si och så, inte göra så, så här ska man göra - innan.
Det är jobbigt att komma till jobbet och veta att det alltid är nåt som man gjort fel.

Men..
ibland får jag beröm, och det är jag glad för. Det måste ju betyda att jag gör något rätt.
Jag har absolut inget emot min chef, men när fler än jag tycker så här, så är det något som är fel?


Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra inlägg, skäll tillbaks på blatten ;D

2009-10-05 @ 20:39:47
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen