ensam ikväll

publicerat i Vardagsliv
Oj oj oj! Jag tog en snabbdusch igen. 3 minuter som igår. Vilken sensation!
Har tränat step nu med Ellinor. Det var roligt som vanligt, och nu börjar jag felfritt kunna hela passet, så det börjar bli lite tjatigt. Men hon som leder passet ska börja göra det lite svårare vartefter, så det blir en liten utmaning. Hon som leder passet heter Priya, och det är hon jag ska dela rum med under Svettisdagarna i november. Jag presenterade mig innan passet i funktionärsrummet, så hon visste vem jag var :)

För ovanlighetens skull så kommer jag sova ensam inatt. Inte lika läskigt som förra gången eftersom jag nästan har kommit över spökligheterna här hemma. Bara det inte låter massa konstigt sen, för då kommer jag bli rädd igen! Jag är ledig imorgon. Jobbigaste dagen på jobbet är imorgon, så det är skönt att vara ledig då, hehe. Jobbar kväll på torsdag, sen är jag långledig. Hela 3 dagar! Ska bli skönt. Chefen kanske ska åka på semester 1 vecka, och då kommer jag isåfall jobba 10 dagar i sträck. Jag som inte är van vid det kommer tycka att det är skitjobbigt. Men längtar till lönen ;)

Nu ska jag börja på ett nytt stick-projekt hade jag tänkt. En sån där grej man har runt huvudet, vet inte vad det heter. Jag köpte en från H&M för ett tag sedan, Ellie har också en, och nu tänkte jag försöka mig på att sticka en också. Dock hittade jag inget fint garn så det får bli en röd, haha. Kommer se ut som en liten tomtenisse :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att tomtenissar är söta :D

2009-10-14 @ 09:55:02
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen