buurr

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag varit duktig! Lite iallafall.. Har varit på F&S och spelat in lite ny musik till passet. Har massa låtar kvar, men jag är en bra bit påväg kan man väl säga.

Har även varit uppe på vinden och hämtat mina vinterjackor. Det är otroligt kallt ute på morgonen halv sju kan jag lova! Tjock jacka behövs.

Snart äre mitt lilla favvisprogram på tv. Klockan nio!!
Inte långt kvar tills Twilights nya film har premiär heller. Som jag har längtat! Eller som jag LÄNGTAR!

Imorgon ska jag som sagt träna på Step. Såg alla jympisar uppe på Friskis genom fönstret. Jag blir frustrerad att jag inte kan! Men imorgon ska jag försöka.. vill så gärna ju..

Nu ska jag gå och hämta mitt te som står på svalning.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen