8 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Herre min skapare! jag skulle haft sovmorgon idag, men är ändå uppe nu för att jag och Ellie ska träna om 45 minuter på ett medelpass. Undrar om det bara kommer vara vi där? Haha..

Jag är så jävla trött alltså, hoppas fan och ska tvinga mig själv att gå och lägga mig efter jag har duschat och så sen. LOVAR mig själv NU att jag ska sova sen. Men då kommer jag säkerligen vara skitpigg och inte alls ha lust att sova. Vet hur det kommer bli.

vi är ett par riktiga hurtbullar vi Ellinor.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad har flugit i er ...är ni kloka el...med duktigt gjort

2009-10-08 @ 07:14:04
Postat av: Anonym

ja det är vi du Daniella :D

2009-10-08 @ 13:51:14
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen