5 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Hejsan..
ja då var det måndag igen då. Jag hade ju min måndag igår, men nu är det måndag på riktigt!
Jag jobbar imorgon också, sen är jag äntligen lite ledig. Är ledig på ons, sen jobbar jag torsdag och fredag.

Nu i november har jag fått jättemycket dagar att jobba. Några dagar är inom parentes, som jag kanske ska jobba om David inte kan, och det är mycket helg (OB), så det tjänar jag på. Det ska bli kul att få en fet lön.
Hoppas på det iallafall. I november ska jag ju till Ullared med morsan, Ellie och Gullevi. Ska bli så kul! :)

Eftersom jag inte ska leda mitt pass ikväll ( =( ), så kanske jag ska ta och gå till Friskis och leta och spela in lite musik till vårens pass. Göra något vettigt..
ska ta och sticka lite också. Längtar tills jag får de "riktiga" garnen, så jag kan börja på halsduken.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

dt kommer bli kanoners! Mamma skulle kolla på onsdag om hon kunde ta ledigt, hoppas de :/:) hör av mig angående det ikv, fan danke finns inge mer roligt pass än ditt på måndagar :( men imorgoon ska vi hoppa av oss fett :D

2009-10-05 @ 16:53:12
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen