27 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Det är mycket krävande att ha besök som sover över. Iallafall för mig som är så pedant och måste städa och ha det fint hela tiden. Typ så fort jag ser en liten smula ska dammsugaren fram, och det kanske inte är så kul för dem som är här.
Alex och Dennis åkte nyss, pappa kom och hämtade dem. Igår såg vi på Jurassic Park och nu höll vi precis på att se tvåan innan de åkte. Får se klart på tvåan och sedan trean själv. Det är typ världens bästa filmer som gjorts, förutom Twilight då ;) Självklart! Snart premiär, längtar som bara den!

Dagen började med att Alex hade en tid hos frisören. För första gången i sitt liv skulle han nu klippa sig hos en frisör. Klippdebuten gick bra, och resultatet likaså. Jag tror att han blev nöjd, för han har inte haft keps på sig på hela dagen.

Alex blev klippt hos George på Hallings


Efter det så gick vi en sväng på stan. Jag hade hoppats på att Chilli skulle ha öppnat sin nya butik, men icke! Jag är nämligen ute efter en grej som dom har där nere i den nya butiken. Springer där nere varje dag för att se om dom änligen har öppnat.. får nog springa lite till.

Vi kom hem och gjorde inte så mycket. Alex skulle jobba klockan ett, och Dennis och jag skulle till badhuset. Det var nog flera år sedan jag var där sist, men kul var det! Dock tror jag inte att Dennis tyckte det var så roligt med syrran. Lite skoj hade vi nog iallafall. Vi lekte jaga och kurragömma där i vattnet, och så åkte vi rutchbana (eller hur det stavas). Efter 1 och en halv timme gick vi hem och lagade mat. Det blev makaroner och falukorv. Hade en jäkla huvudvärk när jag kom hem kan jag säga, men jag ställde mig i duschen efter ett tag, och då blev det bra igen. Det tar på krafterna att leka på badhuset kan jag lova!

Hade egentligen velat träna halv fem idag, men det är ju inte varje dag mina bröder är här så det fick skippas idag. Men det är ju en dag imorgon också. Om jag minns rätt så är det den roliga aerobicen?
Ska kanske spela in lite musik till nya passet imorgon också. Är ju ledig från jobbet imorgon med, som skönt är.

Nu ska jag fortsätta se på The lost world.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen