26 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
YES! Äntligen ledig!!! Så skönt. Kan inte beskriva med ord vad skönt det känns nu att ha jobbat 5 dagar i rad. inkl en lång söndag. Vanligtvis jobbar man ju 5 dagar i veckan, men eftersom jag inte är van vid det så blir det ju lite extra jobbigt för mig. Men jag klagar inte, ånej! Fick jag så skulle jag jobba 5 dagar i veckan. Tänk bara på den fina lönen man får utbetald. Tyvärr är det ju inte så i mitt fall, men nästa månad så hoppas jag på det.

Kom precis hem från jobbet då som sagt, och om tre härliga timmar ska jag leda mitt pass på Friskis. Ska bli kul :) Alex och Dennis kommer sen och ska sova över. Vi ska ha en liten myskväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ful

2009-10-26 @ 16:11:12
Postat av: mamma

nä vem skriver så...fy skäms

2009-10-27 @ 07:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen