23 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Fanihelvete! Är inte så glad idag. Hoppas dagen blir bättre, för så här vill jag inte må. Jag har verkligen jobbat för lite i september. När alla räkningar är betalade och jag är skuldfri kommer jag att ha kvar några hundra att leva på och handla för resten av månaden. Kul? Nej! Vet inte vad jag ska ta mig till. Huvudsaken är ju att alla räkningar blir betalade, och de blir dom ju. Men.. utan mat blir jag. Får väl leva på knäckebröd och nudlar. Längtar verkligen till Oktober-lönen. För under oktober nu har jag jobbat mer än september, plus att vi ska till Ullared och handla julklappar. Det ser jag fram emot!

Nog om depp i detta inlägg.
Ha en fin dag!

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackare :(

2009-10-23 @ 22:40:11
URL: http://bebisinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen