21 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Om två dagar för jag lön! För jag får ju egentligen den 24e, men det är ju på en lördag, då får man väl på fredagen istället? Hoppas det iallafall för jag har sjukhusräkningen att betala senast den 23e. Sjukt att jag måste betala 300 fuckingkronor för att en läkare skulle komma o berätta för mig att jag inte hade brutit armarna!? FYFAN. Inte nog med den räkningen så har jag 10 andra att betala. Sånt är livet!

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga upp min tvätt och slänga i en till i maskinen.. inte kul att gå upp klockan åtta för att tvätta, men skönare nu på morgonen än på kvällen.

Hoppas du klarade uppkörningen gumman? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag ska ha pengar :)

2009-10-21 @ 09:49:58
Postat av: Anonym

nä jag gjorde ingen uppkörning :D

2009-10-21 @ 11:56:28
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Linnea

Den gick kalas :):)

2009-10-21 @ 17:56:52
URL: http://bebisinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen