17 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Bella och Hugo är fortfarande kvar, och de blir nog kvar över natten igen. Denna dag har inte varit speciellt händelserik kan jag säga. Oskar har byggt ihop byrån som nu står så fint i sovrummet, sen har vi inte gjort mycket mer. Vilat och slappat! Det är ju trots allt lördag idag och jag är ledig. Linda som brukar köra medel kl 11 på söndagar frågade om jag kan hoppa in för henne imorgon, och självklart kunde jag det. Så imorgon gott folk så leder jag medelpass klockan 11. Jag hade ändå planerat in att träna imorgon, så det passar ju bra.





Fint det blev va?

Ska väl ta en promenad med hundarna snart, så dom får kissa och bajsa lite.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ja gud vad fint

2009-10-17 @ 19:52:46
URL: http://oggiluu.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, superfint :D Och tack igen! :)

2009-10-17 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen