15 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Fan vad bra Greys Anatomy var igår. Som vanligt!

Jag färgade ju håret igår.
Så här blev det





Vad hände? Ja, det kan man ju fråga sig. Just nu skimrar det i alla olika färger. Inte bara grönt den här gången. Jag vet inte varför det blev så här. Annars brukar mitt hår dra åt sig färgen, men tydligen inte den här gången, bara vissa partier. Och jag tog en intensiv röd färg tyckte jag, så det borde ju inte se ut som det gör nu. Men men.. en till färgning sen är jag rödluvan. Tänkte att det skulle va lite fint nu till hösten.

Ska sticka vidare på min halsduk och pannband snart tänkte jag, och vräka i mig lite frulle. Alltid lika gott. Men godare när man äter hos nån annan, visst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint ju?

2009-10-17 @ 01:18:47
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen