11 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Är precis hemkommen från ett medelpass som jag körde klockan fem. Det var skitroligt! Mycket bra musik som jag gillar, och roliga rörelser. Undrar hur mitt pass kommer gå imorgon på tal om att träna? Jag undrar hur många månader till det ska ta innan jag kan börja göra armhävningar igen. Kan liksom inte stödja mig på armarna och alla såna rörelser som man gör med armarna, men det går iallafall framåt. För en vecka sedan kunde jag gör mycket mindre än vad jag kan nu, så ja, det går framåt!

Snart börjar top model och ensam mamma söker. Innan det hade jag tänkt duscha och göra mig redo för kvällen. Ska ju upp och jobba imorgon bitti!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Linda

hej! jag undrar om du kan hjälpa mej med en sak? =) hur får man upp videoinlägg på bloggen? du kanske kan kommentera på min blogg med tips? tack på förhand!

2009-10-12 @ 13:22:27
URL: http://zekenkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen