10 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Nu befinner jag mig i Herstaberg. Vi har precis kommit hem efter en tur till Myrorna och ett likadant ställe i Haga. Farmor ville dit, så hon köpte lite böcker, och vi andra hittade ingenting. Vad kan man vänta sig? En väska eller så kanske, men det hittade jag inte heller.

Igår var det lite party här. Helena, Linda och de andra kom över hit och vi alla såg på Idol. Jag var dock jättetrött eftersom jag hade gått upp klockan sex på morgonen, så jag somnade ganska tidigt. Jag och Oskar fick sova på sofforna här i vardagsrummet, och farmor sov i mitt gamla rum.

Jag har bränt ner massa skivor på cd-skivor, så när jag får tid och lust ska jag spela över några låtar från dem till min md så jag kan ha dem på mitt pass sen.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen