1 okt, 09

publicerat i Vardagsliv

HÖST HÖST HÖST. Men det är ju mysigt! Förutom regnet och kylan. Men nu är det inte alltför kallt, bara skönt.

Ellie och Melle skulle kommit hit vid 10, så jag gick upp halv tio för att hinna duscha och fixa mig tills dom kom, och nu är klockan elva och dom har fortfarande inte kommit. Men har pratat med Ellie - dom är på ingång! Äntligen. Kunde ju ha sovit längre, men men..

Ska beställa hem garn från en sida på Internet så jag kan sticka min efterlängtade halsduk! Igår lärde jag mig att sticka avigt. Eller heter det så? Innan kunde jag bara sticka räta. Häromdagen lärde jag mig att lägga upp maskor. Nu ska jag bara lära mig att avsluta en stickning, vad det nu kallas. Nån som kan?

Oskar ska visst inte gå till skolan idag. Han är lite förkyld och vill inte smitta dom andra? Sämsta bortförklaringen nånsin!
Är väldigt arg och besviken på honom nu, Låter som att han är mitt barn eller nåt, haha. Men någon måste ju ta hand om honom.



Hej då så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen