väntan

publicerat i Vardagsliv
Sitter och väntar på att Paulina ska äta färdigt och ta bilen och komma hit. Jag har väntat hela dagen och jag vill inte vänta mer. Jag tycker inte om att vänta. Kläderna jag ska ha ikväll sitter på, och jag har börjat på frillan. Bara sminket kvar, men det blir inte så mycket. Skulle helst gå utan smink, men känner för att festa till det lite och ta lite mascara. Kanske någon ögonskugga. Man ser ju ut som en helt annan människa, bara mascara kommer på! Otroligt.

Vi ska ta bilen till Lidl också och köpa lite tilltugg. Blir nog lite chips och snacks!
Ikväll har jag även planerat att ta massa bilder. :) Haha. Det gick ju så bra sist.. not.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hitta en ny favoritblogg!

Hej! Robin Söderlund heter jag och är den senaste stjärnan på den

lysande blogghimlen. Jag har tagit bloggvärlden med storm eftersom

att jag delar med mig av mina tankar och åsikter utan att ha några

speciella censurer i mina texter. Samtidigt så skriver jag mycket om

det som det är så många som inte vågar skriva om - sex och dylikt.



Kolla gärna in bloggen och se vad du tycker!



Det senaste som har tagits upp är en läsarfråga, där en läsare undrar

hur man berättar för en nära vän att man har börjat få starkare känslor

för honom/henne. Nu behöver den här killen i fråga alla mina läsares

hjälp för att kunna komma bra ut ur detta.



Stort tack på förhand och hoppas att du kommer att gilla det du får

läsa via bloggen robinsoderlund.se som satsar ännu mer emot toppen!



Ps. Om det är så att du gärna vill lägga till mig på Bloglovin så får du

gärna göra det - och jag lägger naturligtvis även till dig om du vill det!



Puss!

2009-11-07 @ 13:20:17
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen