söndag

publicerat i Vardagsliv
Alex och Dennis har precis åkt härifrån. Pappa, Bella och Hugo kom även förbi en sväng. Jag passade då på att ta en dusch och tvätta håret, mycket behövligt kan jag lova. Man har ju inte tid nu när man är hundägare och för tillfället ensam. Men imorgon kommer Oskar hem!

Vi har varit på stan och köpt lite julklappar. Jag hittade lite till Oskar. Hoppas han gillar det.. det återstår att se på julaftonsmorgon. Hehe..





Söndag idag då..
söndagar är ju bara allmänt tråkiga. Spelar ingen roll om man är ledig, har sommarlov, eller semester. Alltid samma sak.
Jag bytte med Diana imorgon, så jag får vara ledig och vara med lillen. Kan ju absolut inte lämna honom ensam än, och Madde skulle ha lektion.

Nåt bra på tv idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen