påfyllning

publicerat i Vardagsliv
Jag skrev ju för ett tag sedan en liten önskelista till jul som jag sa att jag även skulle fylla på.
Här kommer lite billiga alternativ ifall man bara vill lägga en billig peng på mig

Strumpor - höga, låga, ej tjocka, de ska vara tunna, spelar ingen roll vlka färger.

Trosor - Sköna följsamma trosor vill jag ha. String funkar, men köp hellre hotpants eller någon annan skön sort.
Gillar även HÖGA trosor. På H&M finns det 3-pack trosor för 129:-
, Sitter bra!

Ljus - det kanske jag skrev på förra listan?

Nagellack - Baslack, överlack, färgade lack. Tar vad jag får :)

Krimskrams - Man hittar alltid nåt krimskrams på H&M. Örhängen, armband, ringar, hårsnoddar. Du kommer undan med nåt för en billig peng må jag tro.

Ut i vinterrusket nu och handla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen