Milton

publicerat i Vardagsliv


Man kan ju inte mer än att älska den här lilla godingen :) Nu menar jag ju inte mig själv, utan lilla Milton som ligger här bredvid. Vi har precis busat. Han älskar när man kör fram skallen så han kan leka med håret. Han blir helt galen.

Jag har fortfarande inte hittat någon som vill spendera söndagskvällen med mig, så jag får förbi ensam denna kväll också.

Parlamentet har hållt på i tio minuter nu. Ska se klart det, sen får vi se ifall jag hittar något annat bra att titta på.
Kanske blir att se New Moon igen. KÄR!

Kommentarer
Postat av: kirch

sööt han är lille pojken.. :D

2009-11-29 @ 21:02:50
URL: http://finest.se/kirch
Postat av: Linnea

han är ju underbart söt :) Du också för den delen. Saknar dig <3

2009-11-30 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen