glädje!

publicerat i Vardagsliv
Jag är lycklig!
Jag liksom strålar av lycka inombords efter att jag har lett mitt pass på Friskis. Det är så underbart, och man får sån respons. Synd bara att jag är stoneface och måste anstränga mig att se glad ut när jag inte ler, även om jag är glad. Haha.. tyvärr har jag ärvt de generna, vet inte av vem. Alltså, jag är glad, men om jag är avslappnad i ansiktet så ser jag liksom sur ut. Men det är jag ju inte alltid :)

Nåväl.. trots att jag inte hade tränat på en vecka så gick det galant idag. Trodde jag skulle få håll, men det fick jag inte. Är så vältränad ;)

Mamma och Alex (och Bella & Hugo) har varit hundvakt till Mille medans jag var och tränade. Hugo och Milton hade busat jättemycket. Det går framåt med honom nu, han är verkligen inte lika rädd och tillbakadragen som han var för ett par dagar sedan. Han hade också stått och juckat mot Hugo. Mamma sa att det var nån dominansgrej, men jag tror han var kåt.
Skämtåsido,
magen kurrar. Måste ta något att fylla ut buken med. Som om den inte redan är utfylld, ha!

Oskar kommer även hit om ett par timmar. Längtar.





Kommentarer
Postat av: mamma

han är ju så söt den lilla kåtbocken

2009-12-01 @ 08:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen