9 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Hejsan..
längesedan, jag vet. Men har varken ork eller lust. Men idag så!

Här kommer lite bilder från i fredags. Jag tog SÅ mycket bilder.. haha. not







Så där ja! Visst var vi fina? :)

Jag hoppas innerligt på att jag ska somna ikväll när jag går och lägger mig. De senaste veckorna har varit katastrofala för mig och min sömn. Jag är trött men kan inte somna. Inatt låg jag vaken i tre timmar. Är skapligt trött nu. Trots sömnbristen ska jag köra mitt pass ikväll klockan sex. Det kanske får mig på andra tankar och gör att jag kan sova ikväll? Får hoppas det..

Ska nog även gå runt med arbetsansökningar i veckan om jag får arslet ur soffan när jag kommer hem från jobbet. Inte det lättaste..

Nu ska jag bara ta det lugnt och koppla av fram tills halv sex!

Ses på Friskis

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina ni är

2009-11-12 @ 08:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen