4 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
God kväll!

Har inte orkat blogga någonting idag över huvud taget. överhuvudtaget.. sitter det ihop eller isär? Har känt mig allmänt deppig. En dålig dag helt enkelt.
Kan bero på att jag ska sova ensam inatt.

På tal om något annat nu då, så jag kan komma på andra tankar, är att jag åt makaroner, ägg och tonfisk idag. Här kommer en fin bild

Hade inte hunnit röra om än, och äggen ska ju egentligen vara mindre delade, men annars var det jättegott! Jag kryddade lite med aromat och grillkrydda. Fick även över till en matlåda tills imorgon, mycket bra.

Imorgon ska jag jobba dag.. ska upp tidigt. Vet inte hur det kommer gå för ikväll är det ju Greys Anatomy klockan nio, och efter det är det Fråga Olle-dokumentären. Det betyder ju att det lär bli ganska sent för mig. Men, men.. det får man ta.
Jobbar ju bara imorgon, sen har jag bytt en jobbarkväll med Felicia. På fredag kommer nämligen Paulina hit, och vi ska partaja lite. Ska bli kul :)
Dock så betyder det att jag bytte så jag får jobba kväll fredagen den 13e istället. Bådar det gott? Vet inte.. är ju lite skrockfull av mig. Än så länge har inte någonting hänt den dagen, peppar peppar! Låt det förbli så.

Imorgon fyller min lillebror Dennis 12 år. Längtar tills jag får ge honom det jag (och Oskar) har köpt. Han kommer bli så glad. Hoppas jag iallafall, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen