25 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Igår var jag på Ullared! Fasen vad det handlades! Men när jag hade packat upp allt och fixat så kändes det inte som att man hade köpt något, allt bara försvann. Bland annat så köpte jag en julgran och två stycken grejer till fönstret. Vet inte vad det heter. En till vardagsrummet och en har jag i sovrummet. Jättemysigt och fint!

Har även fått hem lilla bäbisen.
Sist men inte minst så har jag sett historiens bästa film. New Moon. Jag är kär. Kär i Twilight. Finns inget bättre. Nästan iallafall :)

Jag är glad :)








Det är bara julkulor som fattas till granen, men det köper jag på Rusta eller något. Ingen brådska. Än är det inte jul..
men snart så. Längtar till den med. Att få vara med alla nära och kära och umgås. Julklappar också såklart, men det är inte allt längre. Att få vara med familjen och se den öppna det jag köpt räcker egentligen.

Nu ska jag se klart på Greys Anatomy. Sen ska bäbis ut och kissa när han vaknar. Jag kommer slockna som en gris sen när vi ska sova.. har inte sovit ordentligt på flera dagar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt eran nya bäbis är, im in loove <3, ja julen är inte paket längre det är att få vara med familjen och bara få äta gott och mysa och att man faktiskt känner kärleken i familjen. <3

2009-11-26 @ 09:04:39
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: madde

jaa jag ser fruktansvärd ut.

men gud, jag läste ju uppifrån nu o trodde du prata om en mänsklig bäbis.. men nu ser jag ju.. fasan vad söt! jag vill me ha hund:) puss

2009-11-26 @ 20:08:21
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: sabina

GUUUUD VA SÖÖT bebiis :D Vart köpte ni honom? Och vad kostade han? :)

2009-11-26 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen