20 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Nu var det ett tag sedan igen, så HEJ! Hur mår ni?
Jag mår bra, ska snart fixa mig inför dagen.
Ska jobba klockan tolv till klockan nio, sen ska jag hem och packa inför morgondagens och söndagens bravader i Stockholm med Friskis & Svettis. Det ska både bli läskigt och roligt på samma gång. Tycker inte om att klara mig själv helt ensam.. jag är liksom inte lika framåt och sprallig som de andra på Friskis.. det är iallafall en uppfattning jag har fått av alla där, jag är liksom mer tillbakadragen och tyst. Sitter hellre i ett hörn och lyssnar än står i centrum och tar plats. Så är det! Det är ju bra på ett sätt, men det vore ju bra om jag kunde ligga någonstans där emellan.

Därför ska jag ju nu åka dit och öva! Öva, öva, öva! För jag känner ingen där! Är bara lite bekant med några av dem från Norrköping som ska åka, annars känner jag ingen. Nåväl.. imorgon klockan halv sju åker vi mot Stockholm, sedan är det massa pass och föreläsningar under dagen, och på kvällen är det en fest med god buffè och skoj, likaså dagen efter med föreläsningar och pass. Sedan ska jag hem.

Hem och längta till tisdagen för då åker vi till Ullared. Sedan ska jag längta till onsdagen för då ska vi hämta våran bäbis.. sist men inte minst så längtar jag tills på onsdag kväll. Då ska Ellie och jag nämligen på bio och se New Moon. SÅ efterlängtad film!

Nu vill jag ha fler låttips, och även tips på namn till våran lilla chihuahua-kille!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag mår bra :)

2009-11-20 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen