15 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Goder kväller!

Hugo ligger här bredvid mig. Mamma och pappa var tydligen och hälsade på när jag var och tränade och Hugo fick vara kvar. Dock låste vi ut oss förut. Stod ute i en halvtimme innan vi hittade någon som kunde öppna åt oss. Typiskt. Men vi kom in i rättans tid till Paradise Hotel.

Idag har jag jobbat.. halv tio till kvart över sex. Madde kom förbi en sväng, sen gick vi och tränade. Där träffade vi också Moa och Ida som också tränade på passet. Fasen så svettig jag blev och så roligt det var! Tycker som sagt om hennes musik och rörelser, förutom några konstiga låtar jag inte förstår mig på. Men så är det ju, man kan inte tycka om allt.

Nu väntar två dagar ledighet. Imorgon kommer ju Hugo att vara här ett tag. Så vi ska nog ta en långpromenad. Jag ska nog också om jag har tid lämna mina ansökningar och så ska jag fixa lite musik till det nya passet. Snart är det ju dags att sätta rörelser till alla låtarna också, och det är ju inte det lättaste. Det är mycket man ska tänka på faktiskt. I helgen som kommer åker jag och mina friskis-kollegor till stockholm. Lördag till söndag blir vi borta och i Stockholm kommer vi gå på olika föreläsningar och inspirationspass. Mycket trevligt! Tycker egentligen inte om att åka iväg själv så där när jag inte känner någon, men alla där kommer kanske inte känna alla/nån heller, så jag lär ju inte vara ensam om det. Det är bra för mig det här.. komma iväg ensam så jag får klara mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen