Typiskt

publicerat i Vardagsliv
Aldrig kan jag sova ut när jag väl har chansen. Jag vaknar antingen av mig själv klockan sju, åtta, eller av att någon skickar sms och då går det inte att somna om. Amanda väckte mig klockan sju med ett sms och jag har försökt i en timme nu att somna om men det går inte. Jag blir galen!!!

Just nu köar mina bröder utanför en spelaffär på Maxi. Dom gick upp klockan fem imorse dom stackarna. Affären öppnar inte förrän klockan tio, så dom har ju några timmar till att stå. Jag kommer inte ihåg hur det var men dom första nånting får köpa för halva priset, och Alex och Dennis skulle ha en psp-nånting. Haha, jag kan det där.

Jag börjar jobba klockan tolv, men jag tänkte åka in vid elva så jag hinner köpa den där cdn jag pratade om. Det fanns ingen på City Gross. Men Clas Ohlson har iallafall, för där köpte jag förra året

Hejsvejs! Vi ses på Pressbyrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen