tjenis penis

publicerat i Vardagsliv
Imorse fick jag sällskap till stan. Oskar skulle in och jobba så han tog en av mina cyklar och cyklade med mig. Alltid trevligt att inte alltid cykla ensam. Det värsta att cykla så tidigt är att det är satans kallt på morgonkvisten. Men när man får upp flåset blir det varmare.. och svettigt.

Har fått mina pengar växlade till euro så nu är jag redo för Spanien! Ja längtar ihjäl mig!!!!

Jag är glad idag för jag fick beröm av min chef. Det jag skulle tänka på och bli bättre på var att merförsälja och LE åt kunderna mer.. Haha. Det viktigaste när man jobbar som säljare liksom. Men jag ska bättra mig! Det ger mig massa fördelar inom detta arbete.

Familjen och jag har varit iväg på Maxi och kollat efter en Kickboard till Dennis, och efter mycket letande så hittade vi en. Pappa har även köpt löparskor. Hoppas hans kommer till mer användning än mina. Köpte ett par sprillans nya löparskor, och hur många gånger har jag varit ute och sprungit? Max tre gånger..

Glöm inte bort mitt pass imorgon klockan 19.00 på Friskis!
Innan det, klockan sex, så ska jag titta på en lägenhet. En liten tvåa vid Kungsgård.. och på onsdag eventuellt så blir det att titta på en vid oxelbergen/badhuset. Dom var relativt billiga till skillnad från dom jag har varit och tittat på, så jag hoppas verkligen jag faller för någon av dem och att dom inte går upp i pris!

Snart är det färjan! Och jag har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt ikväll. Imorse kunde jag göra allt för att få sova lite till, och jag brukar vara morgonpigg.. men inte imorse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart provjobbade han? :) Hoppas det gick bra iallafall!

2009-05-25 @ 20:50:51
Postat av: Kia

fin bild :)

2009-05-27 @ 19:15:25
URL: http://kiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen