myspys

publicerat i Vardagsliv

God kväll mina vänner!
Jag kom till Friskis svettig som en gris. Jag kan faktiskt inte cykla utan att bli svettig! Jag fixade min musik, men förut lyssnade jag igenom skivan och märkte ett hack i en av de första låtarna, så jag undrar om jag har spelat in på mdn med hack också.. det visar sig. Ska ta och lyssna efter jobbet på Friskis och kanske fixa och spela in just den låten igen.

Oskar kom till Friskis han med och satt med mig där en stund. När jag var klar gick vi och köpte lite t-shirtar till honom, sen köpte vi glass och åkte hem.
När vi nästan var hemma såg vi en orm på vägen som vi trodde var död, för huvudet var halvt av, men den började kringla när vi petade på den med en pinne. Stackars djur! Oskar stod i en timme och försökte få upp den på en pinne för vi skulle ta med den hem. Inte för att spara men vi skulle skrämma Martina lite och det gjorde vi allt.

När vi hade lekt färdigt med ormen åkte vi till Citygross och tänkte köpa lite gott och ha en liten mysig picknick. Vi fyllde en korg med godsaker, och när vi kom fram till kassan och Oskar skulle betala (jag har inga pengar), så visade det sig att han inte heller hade några pengar. Lite pinsamt.. Vi fick gå in igen och tömma korgen. Iallafall halva. Efter ett nytt försök gick det bra, och vi fick med oss lite revbenspjäll bla. Mumsigt.. Vi cyklade ner till båthamnen och satte oss och myste lite :)

Nu funderar vi, eller jag, på att se Twilight. Jag gjorde ju aldrig det igår. Det kan bli ett bra slut på denna dag :) Världens bästa film!






Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken äcklig jävla orm, ja spyr :P

2009-05-24 @ 22:51:36
Postat av: Anonym

fan vilken äcklig jävla orm, ja spyr :P

2009-05-24 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen