mamsi

publicerat i Vardagsliv

Mamma åker iväg imorgon i två dagar med Anneli som hon jobbar hos. Undrar hur vi ska klara oss. Hon har skrivit upp en lista så vi inte ska glömma bort att mata katterna (!), osv.. Att vi ska gå ut med hundarna. Haha.. Klart vi gör det.

Jag borde sova nu faktiskt.. så jag orkar upp imorgon.
Jag sitter också och funderar över vem det är som kommenterar som Anonym här.. Vem kan det vara?

jag har också uppmärksammat att jag har fått en jävla utväxt sen jag färgade håret.. men den tänker jag inte göra någonting åt nu innan Spanien, så det får väl bli om två månader eller vad det blir. Undrar hur utväxten ser ut då. Halva håret är väl råttfärgat då, det är snyggt som fan!


Nae, ska ta mig i kragen och kasta mig i sängen, men först ska jag borsta tänderna.


Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen