ledig dag

publicerat i Vardagsliv

Nu har min älskling åkt hem och jag sitter här och gör ingenting.
Ska cykla till City Gross om en stund och kolla om dom har lösa cd-skivor att köpa som jag ska bränna mitt pass på. Sist hade jag spelat in alla låtar och allt var klart, och när jag kom till friskis och skulle kolla så att allt var okej så hade allt försvunnit från md'n! Fyfan alltså.. fick sitta och spela in all musik igen och det vill jag inte vara med om igen för det tar sån jävla tid. Usch ja! Men som sagt.. nu ska jag ha en cd i reserv.

Jag, mamma, Oskar, Alex och mormor var på Ikea idag. Jag hittade ingenting inne där. Gick mest och suktade efter saker jag vill ha i min nya lägenhet sen, men det får vi ta då. Jag, Oskar och Alex gick in på Ikano-huset och Oskar köpte skor och jag hittade lite kläder på Gina Tricot.




Kommentarer
Postat av: Paulina

Gud så fina ni är! :P

2009-05-19 @ 18:02:14
Postat av: Linnea

fina käder :)

2009-05-20 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen