inte långt kvar!

publicerat i Vardagsliv
Det är endast 13 dagar kvar tills vi sitter på flyger ner till vårt underbara Spanien! Jag kan inte fatta att det är så kort tid kvar. Jag kommer ihåg när vi bokade resan och bestämde att Oskar skulle med, och det var ett halvår sen. Och ännu längre sen var det ju när vi var i Spanien, och det var ett år sen. Helt otroligt vad tiden går fort.

Jag har alltså jobbat på Pressbyrån i ett år nu.. Känns så mycket kortare än så. Men tiden går fort när man har roligt? :) Får väl se det så. Fast vissa dagar är ju bara helt katastrof där på Pressbyrån. Speciellt när solen skiner och det är varmt ute. Då kommer allt folk fram ur sina grottor och ska handla. Stressigt och mycket att göra. Man hinner inte ens gå på toaletten. Allt består då av stress, det är lite jobbigt.

Nu har jag alltså gått ut med hundisarna. När jag kom ut började det regna, och när jag precis nästan var hemma så kom solen fram, det är ju typiskt. Men huvudsaken är ju att dom fick pissa och skita liksom :)

Nu ska jag se senaste avsnittet av The Hills. Glömde helt bort det i tisdags.
www.mtv.com , där hittar du det, under Shows>the hills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen