imorgon är jag ledig

publicerat i Vardagsliv
Ännu en ledig dag imorgon.,. ska bli skönt! Jag ska in till stan till Friskis och bränna över all musik till cdn som jag har tjatat om. Jag har ju köpt en sån där cd-spelare (ingen bärbar) från Rusta för 300 kronor så jag kan hållas på gården utanför mig och fixa med passet under sommaren. Jag köpte den öven för att kunna göra passet i Spanien när jag får ledig tid över. Man blir ganska rastlös där vi är, så tid det får jag nog över.

Jag är nyss hemkommen från jobbet. Nio långa timmar gick väl ganska fort ändå. Känns roligt att jobba när man vet att man är ledig dagen efter, konstigt nog.

Jag funderar på att se på Twilight.. får se hur jag gör.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Min fina lilla älskling :)

2009-05-20 @ 22:05:16
Postat av: hon, nedanför;)

Du är riktigt vacker gumman

2009-05-20 @ 23:17:59
Postat av: paulína

MIN fina lilla älskling :)

2009-05-21 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen