God morgon!

publicerat i Vardagsliv
Är det inte helt otroligt?! Jag vaknade alldeles nyss! Jag brukar ju vakna runt åtta när jag är ledig, men idag vaknade jag av mig själv två timmar senare. Jag satt uppe och tittade på Big Brother så det kanske var därför. Big Brother går på tv400 och jag har sett på det i flera månader nu när jag har tid. Kul och se hur Linda Rosing såg ut då. Finare än nu måste jag säga. Hon verkade mycket vettigare då också.

Jag funderar på om jag verkligen ska åka in till stan.. för jag lär behöva hjälp där på Friskis att föra över från min md till cd, och det är ju röd dag idag så det kommer ju inte vara någon där. Ioförsig så sitter det ju en lapp som det står hur man gör, men det är jobbigt att cykla ända in till stan för ingenting ifall det inte skulle funka. Då kan jag heller inte gå ner på stan och köpa en ny cd ifall nåt skulle gå fel, för dom har väl stängt idag? Jag får fundera ett tag till.

Bilden har inget att göra med denna dag, men den är så söt när lilla Jonte ligger där med Oskar :)




Kommentarer
Postat av: emma månsson

nej, jag dör! så himmla söt!!

2009-05-23 @ 00:07:56
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen