Fredag

publicerat i Vardagsliv

Hejsan.. tänkte börja blogga igen! Jag läser ju många av mina vänners bloggar, så jag tänkte att denna är till för att mina nära och kära ska kunna läsa om mitt liv och vardag.
Jag vet ju inte hur man får en snygg blogg, så därför hjälper Oskar mig, så den är inte klar än. Den här texten och lite till ska fixas.

Idag börjar jag jobbet klockan tolv, så det ska väl bli ganska skönt ändå. Jag har jobbat väldigt mycket dagar den senaste tiden och då börjar man sju till två. Man får ju ut mer av dagen när man jobbar dag om man säger så, till skillnad från att jobba kväll och komma hem vid kvart i tio.
Jag har cyklat till och från jobbet i flera veckor nu. Jag struntade i att köpa ett busskort, så nu har jag ju inget val än att hoppa på cykeln klockan sex på morgonen. Det tar ungefär 25 minuter in till stan så lite motion om dagen får man ju.

Jag håller också på att buda på en lägenhet just nu. Jag tror att jag leder budgivningen och hoppas att det stannar där så den inte blir ännu dyrare. Kan ju vara så att någon har ringt in och budat över men mäklaren inte har hunnit skicka ut det till alla budgivare, så håll tummarna för mig! Jag vill verkligen ha den här lägenheten.

Jag beställde ett jättefint armband från www.kyssjohanna.se . Hästskor bringar ju lycka så vi får väl se :) För 490:- måste det funka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul :)

2009-05-15 @ 08:26:21
Postat av: David

Se till att ha det åt rätt håll, annars får du otur istället :D

2009-05-21 @ 20:42:23
URL: http://dpspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen