rapport fran Spanien!

publicerat i Vardagsliv
Hej!
Idag ar det en mulen dag, sa det blir ingen solning pa stranden. Jag och Oskar sitter pa ett internetcafe. Vi har det bra och solar o badar varje dag. Jag shoppar forstas. Jag langtar hem till min lagenhet som jag ska mala och inreda precis som jag vill ha det!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har inte borjat med mitt Friskispass an, jag har ju trots allt semester, eller hur? Men jag ska borja, har ju faktiskt lovat mig sjalv. :)

Vi hors igen, saknar er!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: BINA

VA? Har du fått lägenheten :D Gud va kul, vi får ta en träff när du kommer hem. Sola lite för mig med, finns ingen sol här :( PUSS&KRAM / Binis <3

2009-06-16 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen