planering

publicerat i Vardagsliv
Jag sitter nu och kollar på Ikeas hemsida.. Var ju på Ikea med Oskar i helgen och tittade lite för skoj skull. Jag vill ha en fin soffa. Eller den blommiga är ju fulsnygg på nåt sätt, men jag vill ha den!
Mäklaren har äntligen hört av sig. Jag har nu lagt det högsta budet, och det är jag och en till som är intresserade. Det var inte klart med lånelöfte för den andras del, men imorgon ska väl allt vara klart så jag får veta hur allt blir innan jag åker till Spanien. Äntligen.
Hoppas jag får lägenheten.. sitter ju för fasen och planerar möbler här nu..


Kommentarer
Postat av: o

hoppas hoppas

2009-06-08 @ 19:50:57
Postat av: madde

ååh. den ljusrosa vill jag ha. den blommiga var sötast, den längst ner får du inte skaffa för det tyget som är blir jättefult direkt för det är samma som vi har och du ser ju hur den ser ut efter att ha haft den ett år lixom.

2009-06-09 @ 15:36:05
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: emma månsson

jag håller tummarna för att du får den daniella!!



är lite avundsjuk på att ni åker imorgon. jag hoppas att ni får det superbra! och så hoppas jag att både du och oskar bloggar lite så jag får läsa om hur ni har det =)

kram emma

2009-06-09 @ 16:42:38
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen