packat & klart!

publicerat i Vardagsliv
Nästan iallafall.. Har lite smått kvar att packa men det tar jag väl på morgonen innan vi åker och dubbelcheckar en sista gång så jag har fått med allt. Tänk om man glömmer något viktigt? Är alltid så nervös för det.. sen brukar jag tänka att om man nu skulle glömma något så kan det ju inte ha varit något viktigt, eller hur? :)

Imorgon får jag väl förhoppningsvis reda på om jag får min fina lägenhet eller inte.

Helgen har jag faktiskt spenderat hemma hos Oskar. Det är inte så ofta vi håller till hos honom, men jag klarade mig hela helgen. Vi har mest sett på film och käkat gott.. inget märkvärdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen