inte imorgon, men nästa dag

publicerat i Vardagsliv
Känner mig som ett litet barn som ligger i sängen och väntar på att familjen ska komma in och sjunga för en på födelsedagen. Jag är pirrig och förväntansfull inför resan. Ett år sen sist jag var i mitt paradis, det ska bli så härligt att komma dit. Bara självaste lukten när man går av flygplanet får mig att bli lycklig. Värmen, känslan, sanden, havet, omgivningen, palmerna..... det ska bli så underbart! :)

Jag kom precis hem från jobbet. Bara imorgon kvar, och då jobbar jag kväll. Sju timmars jobb kvar, sen är man ledig i tre härliga veckor.
Jag kommer få slita med Friskis-passet under semestern. Det har jag bestämt mig för.. så har man hela sommaren på sig att repetera och eventuella ändringar i passet. Jag tycker om att ha tid på mig.. kan inte göra saker i sista sekund. Nej, det är inget för mig.

Just nu känner jag mig skithungrig. Jag har ätit en pressbyrån-korv (som jag gör ganska ofta), och frukost och lite tè.

Vill gå upp och leka lite med Jonathan också.. ska kolla om han sover och dom över huvud taget är hemma!

Kommentarer
Postat av: paulina

neej, jag är inte avundsjuk! horaaa

2009-06-08 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen