hemma!

publicerat i Vardagsliv
Då var man hemma i varma Sverige igen! Hoppas värmen håller i länge nu. Helst hela sommaren men det kanske man inte ska förvänta sig. Jag har packat upp allt så det är fixat och klart, skönt. Imorgon har jag bokat tid för att slinga eller färga håret på salong för första gången i mitt liv. Någon gång ska man väl få kosta på sig det, eller hur :). Det kostar ju en del jämfört med att bara färga hemma för en hundring. Jag ska också gå och lämna in en jobbansökan. Kanske inte dom rätta tiderna att söka jobb nu, men söker man inte får man ju inte heller veta om man får jobb eller inte, så det är värt ett försök. Jag har massor bilder från resan. Dom tar jag mig tid till att lägga upp imorgon skulle jag tro. Har suttit med att räkna på vad allt kommer att kosta, så jag vet på ett ungefär hur mycket jag behöver låna tills på fredag då det är bankmöte! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen