happy friday

publicerat i Vardagsliv
Gud, det är redan fredag! Tiden går fort.. bara helgen kvar sen spanien. Fan vad jag tjatar om spanien hela tiden.. men jag längtar :)

Mäklaren ringde om lägenheten igår.. han sa att han inte hade fått tag på en tjej som också hade lämnat intresse men att det såg mörkt ut för säljarens del. det är bara i princip jag som är intresserad av den där lägenheten, men hon vill inte sälja den för 175 som det står i annonsen. Jag kan gå upp mer, men säljaren vill vänta lite tills mäklaren får tag på den andra, så det kanske kan börja bli lite budgivning. fan vad jag får vänta hela tiden.. det kommer säkert inte bli av.. får bo hemma tio år till.

vet du vad jag gör nu?
jo, jag ser på film. det blev 21. den är ju faktiskt rätt bra. Får se senare vad jag hittar på. Åker kanske till Ogge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen