nya trenden för unga killar

publicerat i Vardagsliv

Jag är svettig! Jag har inte duschat än men ska göra det, så var lugn.
Jag är så stolt över alla killar/män under 40 som vågar sig till Friskis jympasalar! Det är faktiskt inte så många unga killar som vågar sig dit. Dom tar gymmet istället, men vissa har väl insett nu att det faktiskt inte bara är något för tanter att hoppa omkring på friskis. När jag var som mest trött idag på passet så kollade jag bort mot en ung kille och en man och fick en sån energikick! Dom jympade på som aldrig förr, och dom kunde alla steg som om dom jympat i evigheter! Tänk om alla killar kunde ta sig till Friskis, det ÄR faktiskt kul, OCH jobbigt! och inte bara för gamla slashasiga tanter i cykelbyxor. (ni vet såna mamma hade när jag var kanske 6 år. kanske blommiga eller rosa cykelshortsbyxor, ungefär som leggins fast korta).

Jag hade ju som sagt tänkt att hoppa in i duschen nu, men ringde min vän nyss och frågade om vi skulle göra något. Hon sa att hon och dom andra skulle ut och äta på Hugos, och frågade om jag skulle hänga med. Jag sa att "nja, jag vet inte" som jag alltid säger när jag egentligen inte vill. Det jag blir så besviken på är att dom kan fråga mig om jag ska med och göra något när det är Jag som har hört av mig, men när dom ska ut och fika, äta, festa så hör dom inte av sig till mig. Det var ju bara en ren slump nu ikväll att dom skulle käka på Hugos, och frågade mig. Alltså jag vill ju umgås med mina s.k vänner, men känner inte för det när dom inte frågar mig om jag vill hänga med annars..
Jag sitter hellre här framför tvn. Ska försöka tvinga hit någon som inte ska ut ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen