nu sitter man här..

publicerat i Vardagsliv
Idag var ju jag och mamma på Ikea och storhandlade jag kan lova! Det blev en hel del så att säga, det sved i plånboken. Men det var behövliga saker, så man får tänka så. Jag köpte bland annat en tv-bänk och en byrå jag ska ha i hallen, två stora lampor till vardagsrumsfönstrena, köksgrejer, två filtar till soffan, lakan och örngott/påslakan.

Jag har nog fixat en som kan fina till vardagsrumsgolvet nu. Det blir den 20e, så såå länge behöver jag inte vänta iallafall. Hade helst velat ha det fixat nu inatt på en gång, men vänta det måste man nästan på allt.

Jag kom hem från jobbet för en stund sedan. Sju kortlånga timmar blev det.. det är lite mindre kunder nu när det är regnigt ute. Iofs skönt, inte lika hetsigt som när det är strålande sol ute. Så en fördel för mig, tråkigt för er som är lediga.




Kommentarer
Postat av: ellinor

Mm har du fixat en som kan fixa golvet ;)? tack för den.

2009-07-14 @ 09:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen