nu är det kväller

publicerat i Vardagsliv
Jag tog med mig kameran till lägenheten för att ta lite bilder på hur det ser ut nu, men tror ni inte jag glömde att ta kort när jag för en gång skull tog med kameran? Jo.. så det får bli en annan dag. Kanske blir när allt är klart ni får se hur det ser ut.

Har som sagt varit i lägenheten och pysslat med Oskar hela dagen. Vi var och köpte en TV och barbord/stolar, och det blev jättebra. Längtar tills jag får flytta in på riktigt.

Oskar ska ut ikväll, och jag ska vara hemma och bara ta det lugnt. Egentligen måste jag börja göra styrkeblocket till det nya passet, men ikväll blir lite för sent för min del. Får bli imorgon, och då SKA jag ta tag i det! Jag måste, men jag skjuter gärna upp saker som är mindre roliga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen