kärringjävel

publicerat i Vardagsliv

När jag var och handlade förut som jag skrev om så blev jag så jävla förbannad på en jävla kärring! Jag gick i gången där och det var väl lite trångt, och helst plötsligt kommer kärringen där och ska in i min gång, och på höger sida om mig stod det en man och en dotter och också skulle förbi, kärringen försöker komma förbi fast hon ser att det är jättetrångt, och jag väntade på att hon skulle backa så jag kunde komma förbi, men det gjorde hon ju inte! Istället tränger hon sig förbi jättesur och säger "AMEN VAFAN", som om det var vårat fel att hon inte kom förbi där, för hon hade ju förstås förtur att gå i gången. Hon var väl en sissodär 40 år eller något, men jävla fittkärring alltså. Såna där småsaker kan jag bli så jävla arg för! Att snäsa sådär utan en riktig anledning. Oturligt nog kom jag på sekunden efter att jag kunde snäsa tillbaka, men jag kunde ju inte liksom vända om och springa efter henne när hon redan hade hunnit en bit.
HATAR att man ska komma på i efterhand hur man egentligen skulle ha reagerat eller sagt.. varför kan man inte komma på det i självaste ögonblicket?

Filmen jag såg på blev inte långvarig.. för mitt internet började fungera och jag satt mest vid datorn. Gluttade lite då och då, och jaa.. den var väl helt okej. Ska nog somna till Step up snart, eller så lägger jag mig i sängen direkt och fortsätter läsa min bok?

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen