jobba imorgon

publicerat i Vardagsliv
Idag blev det inte så mycket gjort i lägenheten för vi såg att vi var tvugna att spackla väggen lite där fondtapeten skulle sitta, så det blir imorgon den kommer upp. Så är det med det..

Har faktiskt varit och beställt en soffa på Nordik idag. Jättesnygg! Köpte även ett döfint soffbord. Väldigt modernt måste jag säga.

Och imorgon blir det att jobba dag. Gud vad kul att komma till jobbet efter nästan en månads ledighet.. eller inte. Haha.. Känner att jag vill vara ledig en månad till, men då får jag ju inga pengar och då kan jag inte betala min hyra, så jobbas ska det minsann!

Jag måste erkänna att jag är VÄLDIGT dålig på att lägga in bilder, men det har inte riktigt blivit så att jag orkar.. men jag ska bättra mig. En blogg är ju inte rolig att läsa utan bilder. Det tycker i alla fall inte jag.

Oskar ligger här och har somnat.. och det blir väl snart för min del också.. ska ju upp tidigt.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen