jävla idioter!

publicerat i Vardagsliv
Idag på jobbet hände det en läskig grej som jag bara måste berätta om innan jag går och lägger mig!

Det kom fram en man med finsk brytning och keps och frågade om hjälp med nån tatuerings-tidning. Snäll som jag är går jag bort till hörnan där dom tidningarna finns, och försöker hjälpa honom. Han uppehåller mig medans två andra män går in bakom disken, in på lagret och fram till kassaskåpen vi har där. Allt det där visste jag inte om just då när jag hjälpe den andra jävla gubben. Jag får reda på att två stycken hade varit där inne genom en annan kund som hade sett dem. Han berättade det för mig när dom hade gått iväg, oturligt nog, annars hade dom åkt på smörj!
Jag hade precis moppat golvet inne på lagret, så man såg skoavtrycken vid kassaskåpen. Detta var en riktigt läskig händelse.. vad hade liksom hänt om jag hade sett dem, om jag hade gått in där så står dom där? Kanske hade dom kniv på sig, ingen som vet.
Hur kan man som människa göra något sådant som dessa män egentligen? Ett rånförsök.. tänk om kassaskåpen var öppna liksom..
och tänk om lagerdörren hade varit stängd, då hade detta aldrig hänt.
Jävla idioter för helvete! Helt dumma i huvudet att man ens gör en sån sak! Går in på lagret när det är massa kunder i butiken, som om att ingen förstår. Det gör ju ingen heller, förutom den där mannen som hade sett allting! Och jag som hade varit så snäll mot den där jävla idioten, hjälpt honom med att hitta den där tidningen, och varit trevlig. Nae fyfan alltså. Jag spyr!

Kommentarer
Postat av: Sara

Daniella för faan... var inte för godtrogen om folk, du vet väl att en del gör ju vad som helst för pengar.Du måste se upp och vara försiktigt:)Ni har väl ha direkt larm på Er??Annars tycker jag verkligen att du sak prata med Chefen om det...

Puss på dig och ta hand om dig:)kram

2009-07-25 @ 22:34:09
Postat av: BINA

Hej gumman. :) Va förbi ditt jobb häromdagen men du hade precis slutat. Skulle bara titta till dig iaf, läste om detta på bloggen. Hoppas allt är bra, hör av dig om du vill prata om det! / BINA

2009-07-26 @ 01:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen