en dålig dag

publicerat i Vardagsliv

Det har det varit idag! Jag har vart sur nästan hela dagen, och inte nog med det så gick min fina, vackraste kruka eller vad man ska kalla det sönder. Locket iallafall, och kan ju inte ha den utan lock. Jag tyckte om den så mycket, och när den gick i kras så började jag tjuta. Har jag tur så finns dom kvar på Mio men det tror jag inte. Jag fyndade på rean. Den hade kostat 600 och jag köpte den för 150. Men har jag tur som sagt...

Har för övrigt idag inte gjort så mycket. Vi har varit i lägenheten och fixat lite.. sängstommen står där nu, bara självaste sängen/madrassgrejen som man ligger på kvar som inte fick plats i bilen. Så den ligger vi på just nu.

Just det! Igår var jag på min första IFK-match. Gillade stämningen och hejarklacken, haha. En dag kanske jag också sitter där, vem vet? Kanske om hundra år när jag blivit intresserad av fotboll.

Imorgon är det bio som gäller efter jobbet. Ska bli kul :)

Anna och Robin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen