duktiga jag!

publicerat i Vardagsliv

Vet ni vad jag har gjort?! Det förvånar faktiskt mig, för jag skjuter som sagt upp saker och tänker att "jag tar det imorgon istället", men jag har faktiskt gjort nästan båda två styrkeblocken som var kvar att göra av mitt nya friskispass som börjar i höst!
Jag vaknade före Oskar (som kom hem kvart i fyra imorse), och tänkte att jag kunde passa på då, och vips så var jag nästan klar. Så skönt att nästan få det klart, för snart startar den nya terminen, och då måste man ju banne mig vara klar. Jag som alltid brukar ligga bra till när det gäller sånt här. Brukar i princip vara klar nu, det var jag förra året. Måste ju öva in allt så man kan allting utantill. Kan inte stå med fuskpapper inte.

Nog talat om det!
Nu väntar jag på att Oggebogge ska vakna ur sin dvala, så ska vi väl ta oss till lägenheten och fixa ytterligare. Städa och fixa, kanske lägga in alla köksgrejer jag har i alla skåp och lådor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen