22 juli, 09

publicerat i Vardagsliv
Äntligen klara! Soffan hämtade vi för några timmar sedan och det tog sin lilla tid att få ihop den. Men nu som sagt så är den här. Soffbordet fick jag vänta ännu några dagar på, kanske blir imorgon eller på fredag som jag får det.
Nu känns det iallafall som en riktig lägenhet.. det är lite smågrejer som ska inhandlas. Gardiner och sådant, men det tar jag sen. Kanske ska jag ha några fina tavlor också. Jag älskar dom där New York-tavlorna som finns lite överallt!

"Det är bara söta flickor som är snälla"
Stämmer det? Ja, kanske. En gullig kvinna sa det till mig idag på jobbet. Det enda jag gjorde var att vara trevlig och så laddade jag hennes busskort. Inte behöver man göra mycket för att vara söt :)

Nu blir det tv-tittande i den nya soffan! Alexander och Oskar sitter redan här och smular ner den med chips. Typiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen