snart klar

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma efter ett par timmar på Friskis. Jag hann med väldigt mycket idag måste jag säga. Det gick så fort och smidigt. Allt flöt liksom bara på. Skönt! Jag har gjort rörelser till ungefär 6 låtar nu. Bara lite mer än hälften kvar, sen ska jag öva in allt så det sitter till terminspremiären.

Detta pass kommer bli bra!


På lördag ska jag ut och äta med mina kollegor från jobbet. Det ska bli trevligt. På kvällen ska jag och Diana även ut. Först ska vi sitta hos mig och dricka, sen får vi se vart det bär av. Jag vill iallafall dansa så det lär inte bli Hugos. Där kan man inte dansa till musiken. Om man nu kan kalla det musik? Inte i mina öron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen